Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Nowa polityka prywatności i plików Cookies w sklepie Avon.biz.pl ... przeczytaj
Avon.biz.pl Strona główna Logowanie | Rejestracja | Kontakt
 
koszyk jest pusty

Najczęściej zadawane pytania

Jaki jest czas oczekiwania na zamówione towary?

Na stronie produktu znajduje się opcja 'Wysyłamy wciągu:', która określa po ilu dniach wysyłamy dany produkt. Do tego czasu należy dodać czas potrzbny na dostarczenie przez firmę kurierską, Pocztę Polską lub Paczkomaty.pl

Jak otrzymać fakturę VAT?

Do każdego zamówienia dodajemy paragon. Na życzenie klienta wystawiamy również faktury VAT. W przypadku takiej potrzeby prosimy o podanie takiej informacji w koszyku w polu Uwagi. Jeżeli faktura VAT ma być wystawiona na firmę, proszę podać numer NIP

Jak zapłacić przelewem?

Wybierając tę formę płatności, pieniądze należy wpłacić na jedno z naszych kont bankowych. Przelew można wykonać przez Internet, w banku lub na poczcie.

Jak zapłacić za pobraniem?

Wybierając tę formę płatności, opłatę za zamówienie należy uiścić gotówką przy odbiorze przesyłki listonoszowi (Poczta Polska)

Czy można od Was otrzymać katalog w wersji papierowej?

Do każdego zamówienia dodajemy kolejny numer katalogu papierowego. Nie wysyłamy samych katalogów.

W jaki sposób zrezygnować z newslettera?

W przypadku posiadania konta w naszym sklepie należy po zalogowaniu przejść na stronę 'Zmień swoje dane'.
W przypadku zamówień złożożnych bez zakladania konta, należy kliknąc w link do edycji swoich danych otrzymany w mailu z zamówieniem.

Czy można odebrać zamówienie osobiście?

Tak, zamówienie można odebrać w Łodzi na ul. Marysińskiej 45 lok 12, po wczejśniejszym kontakcie telefonicznym.

Nie mogę potwierdzić zamówienia. Co mam zrobić?

Proszę skontaktować się z nami (telefonicznie, e-mailem), podać numer zamówienia i poprosić o jego potwierdzenie.

Złożyłam/em już zamówienie, ale chciałabym/bym coś jeszcze do niego dodać. Czy jest to możliwe?

Tak, jest to możliwe jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane. Proszę skontaktować się z nami e-mailem, podać numer zamówienia i produkty jakie mają zostać dopisane do zamówienie. Po dokonaniu zmiany przez obsługę sklepu, klient klient zostaje mailowo poinformowany o tym fakcie.

Złożyłam/em już zamówienie, ale chciałabym/bym usunąć z niego jedną pozycję. Czy jest to możliwe?

Tak, jest to możliwe jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane. Proszę skontaktować się z nami e-mailem, podać numer zamówienia i produkty jakie mają zostać usunięte z zamówienia. Po dokonaniu zmiany przez obsługę sklepu, klient klient zostaje mailowo poinformowany o tym fakcie.

Opinie o nas
Sklep Avon.biz.pl - opinie klientów

Opineo Avon.biz.pl

Kontakt

Telefon do Avonbiz.pl +48 500 472 469
Mail do Avon.biz.pl konsultantka@avon.biz.pl
Godziny pracy: pn-pt 9:00-17:00
Sklep Avon.biz.pl
Marysińska 45 lok 12 91-850 Łódź